Телефонують КОЛЕКТОРИ, що робити?


Що ж робити, якщо ви не підписували жодних кредитних договорів, не маєте заборгованості перед банківськими чи фінансовими установами і не виступали поручителем за інших осіб при взятті кредиту, але вам почали надокучати колектори (будь-які особи, які надокучають телефонними дзвінками та повідомленнями щодо невідомої вам заборгованості перед буд-якими установами).

Потрібно звернутись із письмовим зверненням (скаргою) до Національного Банку України (далі – НБУ). 

Національний банк України має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг і регулює поведінку банків та небанківських фінансових установ щодо їхніх клієнтів.

У зверненні повинні бути зазначені:

• ваше прізвище, ім’я та по-батькові;

• місце проживання;

• електронна пошта;

• суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги.

Звернення можна надіслати шляхом заповнення відповідної форми на офіційному сайті НБУ за посиланням https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals#. 

Ви отримаєте відповідь від НБУ упродовж 30 календарних днів.

Під час цього періоду НБУ робить письмове звернення до установи, яка вас турбує. 

Як результат, після розгляду звернення НБУ, колектори припиняють вам телефонувати.